معرفی و اهداف شرکت بیمه پاسارگاد

تاریخچه

شرکت بیمه پاسارگاد به منظور عرضه خدمات بیمه‌های در زمینه بیمه‌های زندگی و غیرزندگی (به طور مستقیم و قبولی اتکائی) و کسب سود متوازن و همسو با مصالح و منافع ملی توسط گروه مـالی پاسـارگاد تأسیس گردیده است. شرکــت در تـاریخ 1385/11/18و تحــت شماره 290070 با سرمایه 450 میلیارد ریال که 50 درصد آن پرداخت شده بود، در اداره ثبت شرکت­ها و مؤسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسید و پس از طی تشریفات لازم در تاریخ 1385/11/29پروانه فعالیت خـود را در کلیـه رشتــه­ های بیمه­ ای به شماره 34605 از بیمه مرکـزی جمهوری اسلامی ایران دریافت نمود و در تـاریخ 1385/12/01با صـدور نخسـتین بیمه نامه، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. (کد اقتصادی 411111651948 ) شرکت در تاریخ 1386/08/05مجوز قبولی اتکایی از مؤسسات بیمه داخلی را طی شماره 25598 از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت و با صدور اولین گواهی قبولی در تاریخ 1386/09/18، فعالیت خود را در این بخش نیز آغاز نموده و این مجوز همه ساله تمدید شده است.

اهداف

  • برنامه ریزی جامع به منظور دستیابی به ترکیب مناسب پرتفوی در بیمه های اشخاص، اموال و مسئولیت

  • برقراری روش های مناسب به منظور تسریع در امر پرداخت خسارت و ترویج روش های پیشگیری از وقوع خسارت به بیمه گذاران

  • گسترش بیمه های اتکایی (قبولی) و همچنین دریافت پوشش های بیمه اتکایی برای ریسک های بزرگ

  • توسعه و ترویج خدمات بیمه ای در سطح جامعه به منظور دستیابی به سهم مطلوب از بازار بیمه کشور

  • طراحی و عرضه محصولات بیمه ای جدید با توجه به نیازهای جامعه

  • برقراری روش های مناسب ارزیابی ریسک در جهت انتخاب مطلوب پرتفوی

  • سازماندهی و توسعه شبکه فروش به منظور ارائه خدمات مطلوب و گسترده در سراسر کشور

  • بهره برداری مناسب از ذخایر و اندوخته های شرکت با حضور فعال در بازار پول و سرمایه کشور

گواهی نامه ها

انتخاب بیمه پاسارگاد به عنوان شرکت بیمه برتر به تشخیص بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال­های 1386و 1388، کسب عنوان شرکت برتر از نظر رشد سریع در سال 90 ، 91 ، 92و 1393 به انتخاب سازمان مدیریت صنعتی، کسب جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت از سوی انجمن مدیریت ایران ،اعطای تندیس انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران به پاسداشت تلاش بی شاعبه در جهت کسب رضایت مشتریان، دریافت تندیس کیفیت به پاس تعهد به کیفیت در ارائه خدمات شایسته ، کسب سطح یک توانگری مالی و کسب عنوان شفاف ترین ناشر فرابورسی با توجه به احراز بالاترین امتیاز در شاخص اطلاع رسانی در سال 1396 ، کسب رتبه 61 از سوی سازمان مدیریت صنعتی برای عملکرد سال 1396 در بین 100 شرکت برتر ایران نشان از وجود عوامل مؤثر و قابل اطمینان در رشد، توسعه و بالندگی مستمر شرکت دارد.